تور دوچرخه سواری | رزرو آنلاین تور دوچرخه سواری با کمترین قیمت در کشور های اروپا

چگونه یک تور دوچرخه سواری را تجربه کنیم؟

چگونه یک تور دوچرخه سواری را تجربه کنیم؟

در گذشته ای نه چندان دور هر شخصی که در حال برنامه ریزی برای یک سفر داخلی و یا خارج از کشور بود، به فکر سفر با قطار، اتوبوس و هواپیما می افتاد. اما چند وقتی است که در کل دنیا سفر با دوچرخه به یکی از شیوه های سفر تبدیل شده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در ایران متاسفانه هنوز تعداد دوچرخه سواران زیادی را شاهد نیستیم ولی در خارج از کشور این نوع شیوه ی سفر بسیار علاقه مندان زیادی دارد که حتی با مبالغ بسیار بالا تمایل دارند تور دوچرخه سواری را تجربه کنند. اگر علاقه مند هستید با سفر به هر جای دنیا در شهر مورد نظرتان دوچرخه سواری کنید راهکاری را به شما معرفی می کنیم.

شروع سفر با دوچرخه

اتفاق  بسیار خوبی که شاهد آن در ایران هستیم بنیان گذاری یک سیستم رزرواسیون آنلاین برای تورهای دوچرخه سواری است که توسط استارتاپ باچرخ در ایران بنیان گذاری شده است. در این پلتفرم که در یک سمتِ آن دوچرخه سوارانی هستند که از مهارت بالایی در دوچرخه سواری برخوردار هستند و در نقش لیدر دوچرخه سوار در باچرخ همکاری می کنند و در یک سمت دیگرِ آن متقاضیان تورهای دوچرخه سواری در استان های مختلف هستند که می توانند از طریق باچرخ تورهای مختلفی که لیدرها ایجاد می کنند را مشاهده و رزرو نمایند.

در کنار آن، سیستم کرایه دوچرخه باچرخ یکی از مواردی است که بسیار به عمومیت این طرح کمک میکند و شما حتی اگر دوچرخه نداشته باشید میتوانید دوچرخه کرایه کنید و تور دوچرخه سواری را تجربه کنید و  اگر آموزش دوچرخه سواری ویژه سفر نیز لازم داشته باشید به شما ارائه میگردد.

رزرو تور دوچرخه سواری

دوچرخه سواری در سفرهای خارج از کشور و حتی داخل کشور نیازمند تجربه های مختلفی است و اگر مهارت شما کم باشد و تنهایی این نوع سفر را تجربه کنید خطرناک است. در تور دوچرخه سواری به علت اینکه تعداد نفرات بالایی وجود دارند و تحت سرپرستی لیدر راه خود را رکاب می زنند شما می توانید علاوه بر کسب تجربه، امنیت خودتان را نیز بالا ببرید و سفری لذت بخش را در کنار دیگر دوچرخه سواران تجربه کنید. در تورهای دوچرخه سواری معمولاً رفت و برگشت با یک وسیله نقلیه مثل اتوبوس  یا هواپیما انجام میگیرد و به محض رسیدن به مقصد، در آنجا و در اطراف آنجا دوچرخه سواری می کنند، اقامت نیز ممکن است در هتل، اقامتگاه های بومی و یا کمپینگ باشد.

در کنار موضوع امنیت و خوشگذرانی، این را فراموش نکنید که با دوچرخه می توانید به یک سفر ماجراجویی بروید و جاهایی میتوان با دوچرخه رفت که هیچ وقت با ماشین، اتوبوس و قطار نمی توان آنها را از نزدیک تجربه کرد.

تور دوچرخه سواری | رزرو آنلاین تور دوچرخه سواری با کمترین قیمت در کشور های اروپا

سایکل توریسم چیست؟

بعضی از افراد در دوران جوانی و یا حتی در کنار همسر و فرزندانشان تصمیم می گیرند که مدتی از زندگیشان را در سفر با دوچرخه و کمپینگ در طبیعت و یا اقامتگاه های دیگر بگذرانند و از زندگی شهری کمی فاصله بگیرند، این افراد را سایکل توریست میگویند و حیطه ای که آنها در آن مشغول فعالیت هستند را سایکل توریسم می گویند. برای این نوع از سفرها نیازمند دریافت ویزای های مختلف هستند که به صورت انحصاری سایت باچرخ این خدمات را برای آنها انجام می دهد تا بدون دغدغه سفر با دوچرخه را تجربه کنند.

ارسال نظر

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.