جاهای دیدنی استانبول برای بچه ها

جاهای دیدنی استانبول برای بچه ها بیشمار است!

قصد سفر به استانبول را دارید اما نمی‌دانید که آیا این سفر برای بچه‌ها مناسب است یا خیر؟ آیا اطلاعاتی در رابطه با جاذبه‌های گردشگری برای بچه‌ها در استانبول دارید؟ باید بدانید که جاهای دیدنی استانبول برای بچه‌ها بی‌شمار است. همه‌ساله خانواده‌های زیادی با بچه‌هایشان به استانبول سفر می‌کنند. حالا که استانبول امکانات تفریحی زیادی برای بچه‌ها دارد چرا با بچه‌ها به استانبول سفر نکنیم؟

در ادامه بهترین مکان‌های تفریحی برای کودکان را معرفی می‌کنیم.

مینیاتورک، یک مدل کوچک از تمام ترکیه

می‌دانید در استانبول یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پارک‌های مینیاتوری دنیا وجود دارد؟ 122 مدل از جاذبه‌های پرطرفدار ترکیه در این پارک وجود دارد. 58 مدل از این جاذبه‌ها متعلق به استانبول است. این ماکت‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب است. این پارک مینیاتوری با مساحت 60000 مترمربع در نوع خود از بهترین پارک‌های مینیاتوری در دنیا به حساب می‌آید و در ساخت مدل‌ها ظرافت و دقت خاصی به کار رفته است تا دقیقاً شبیه به مدل اصلی آن‌ها باشند. مینیاتورک یکی از مناسب‌ترین جاهای دیدنی برای بچه‌ها به حساب می‌آید.

شهربازی ویالند

شهربازی ویالند، پنجمین پارک موضوعی آسیا در سال 2015 است. این پارک امکانات متنوعی برای کودکان دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماشین کوبنده، قطار سریع‌السیر، ترامپولین کانگارو، کودکان چرخان، آتش‌نشان قهرمان و دیگر بازی‌های مهیج اشاره کرد.

تور شهربازی ویالند توسط گشتانو ارائه می‌شود. این تور دارای ترانسفر رفت و برگشت به صورت رایگان بوده و ورود کودکان زیر 3 سال رایگان است. ساعات بازدید دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و جمعه تا یکشنبه ساعت ۱۰ تا ۲۱ است. در زیر به بررسی برخی از بازی‌های محبوب ویالند می‌پردازیم:

ماشین کوبنده

این بازی، یک بازی ماشین‌سواری برای کودکان است و یک تفریح پرطرفدار به حساب می‌آید. شما می‌توانید در کنار فرزندانتان به ماشین‌سواری پرداخته و اوقات خوشی داشته باشید.

کودکان چرخان

یک چرخ‌وفلک آرام مخصوص کودکان است که بچه‌ها می‌توانند در کمال آرامش در آن نشسته و بازی کنند. پرسنل مهربان این شهربازی با نهایت دقت از فرزندان شما مراقبت می‌کنند.

آتش‌نشان قهرمان

این بازی برای خردسالان و کودکان جذاب است. بچه‌ها می‌توانند با ماشین‌هایی که به ماشین‌های آتش‌نشانی شبیه‌اند دور پارک رانندگی کنند.

قطار سریع‌السیر

آیا کودکانتان از پیاده‌روی در شهربازی بزرگ ویالند خسته شده‌اند؟

با این قطار بچه‌ها می‌توانند دور تا دور شهربازی را بگردند تا کمتر خسته شوند. این قطار همچنین به کودکان تصویر بهتری از شهربازی ارائه می‌دهد.

ترامپولین کانگارو

این بازی برای کودکانی که عاشق بالا و پایین پریدن هستند مناسب است. همچنین این بازی محدودیت سنی نداشته و شما می‌توانید با کودکانتان برای بازی به روی این ترامپولین‌ها بروید.

با کودکان خود به ویالند بروید و با خدمات منحصربه‌فرد گشتانو، اوقات خوشی را در کنار آن‌ها تجربه کنید.

لگولند استانبول

آیا فرزند شما به لگو علاقه‌مند است؟ تمامی امکانات جذاب با طرح لگو برای فرزندان شما در لگولند استانبول در نظر گرفته شده است.

در مینی لند این مجموعه، تقریباً از تمامی جاذبه‌های استانبول یک نماد از لگو ساخته شده است. جالب است بدانید که در ساخت مینی لند نزدیک به 5/1 میلیون آجر لگو به کار رفته است. در آنجا فرزند شما به صورت گروهی می‌تواند به ساختن سازه‌های مختلف بپردازد. گفتنی است در این مجموعه قسمت‌های مختلفی نظیر کارگاه‌های آموزشی، تور کارخانه لگو و سینما چهار بعدی برای کودکان در نظر گرفته شده است. در این مجموعه هم‌چنین یک فروشگاه وجود دارد که شما امکان خرید محصولات اصلی لگو برای بچه‌ها را دارید.

گشتانو در این راستا خدمات تور لگو لند را ارائه می‌دهد. این تور برای کودکان 3 تا 14 سال 17 یورو بوده و برای کودکان زیر 3 سال، بلیت ورودی لازم نیست.

 

پارک آبی دلفین استانبول

آیا می‌دانستید شنا و تفریحات آبی یکی از محبوب‌ترین تفریحات در بین کودکان به حساب می‌آید؟

پارک آبی دلفین استانبول، سرسره‌ها و استخرهای جدیدی برای کودکان در نظر گرفته است. در این پارک امکان شنا با دلفین‌ها وجود دارد. همچنین در این پارک موجودات دریایی نظیر فوک و کوسه نیز نگهداری می‌شوند.

اگر از نمایش دلفین‌ها و فوک‌ها لذت می‌برید، در قسمتی از این پارک همه روزه این نمایش‌ها اجرا می‌شود. همچنین این پارک یک آکواریوم بزرگ با ماهی‌های غول‌آسا دارد که برای بچه‌ها بسیار سرگرم‌کننده است. باید خاطرنشان نمود که از آنجا که این پارک روباز است، تنها در روزهای گرم و غیر طوفانی فصول بهار و تابستان پذیرای توریست‌ها خواهد بود.

کارشناسان ما در گشتانو آماده پاسخگویی به شما در خصوص جزییات این تور هیجان‌انگیز می‌باشند. برای رزرو این تور با ما تماس بگیرید.

موزه اسباب‌بازی استانبول

این موزه در محله کادیکوی استانبول واقع شده. بنیان‌گذار این موزه رمان‌نویس و شاعر بزرگ ترک، سونای آکین است. این موزه در روز کودک در ترکیه افتتاح شد. در حال حاضر حدود 400 اسباب‌بازی از ترکیه و سرتاسر دنیا در موزه وجود دارد. قدمت برخی از اسباب‌بازی‌ها به دویست سال قبل بازمی‌گردد. هر سه‌طبقه این موزه مملو از اسباب‌بازی است و در طبقه پایین آن یک زیردریایی دارد. کارگاه‌های آموزشی و خلاقانه مانند رنگ‌آمیزی عروسک‌های چوبی، اریگامی و سرامیک نیز در این موزه برگزار می‌شود. کافی‌شاپ این موزه آماده برگزاری مراسم جشن تولد کودکتان نیز هست.

اگر فرزند شما عاشق اسباب‌بازی است قطعاً اوقات خوشی در آنجا خواهد داشت. نکته جالب این است که این موزه اسباب‌بازی‌های نوستالژیکی برای همه سنین دارد.

موزه حمل‌ونقل رحیمی‌ام کچ

آیا فرزند شما تجربه نشستن در زیردریایی یا کابین خلبان هواپیما را دارد؟ برای سرگرمی بچه‌ها، این موزه همه این امکانات سرگرمی را به فرزند شما می‌دهد. یک فروشگاه به سبک دوران ویکتوریا در این موزه وجود دارد که در آن بچه‌ها در زمان کریسمس، بر روی زانوی بابانوئل می‌نشینند و منتظر می‌مانند تا هدیه‌هایشان را تحویل بگیرند.

برای خلق این لحظات شیرین برای فرزندانتان می‌توانید با تیم متخصص ما در گشتانو تماس بگیرید و این تورهای بی‌نظیر را رزرو نمایید تا اوقات خوشی در کنار خانواده خود سپری کنید.

ارسال نظر

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.