معرفی تور کشتی استانبول

معرفی تور کشتی استانبول

امروزه یکی از گردش های معروف استانبول سفر به تنگه ی بسفر و سوار شدن بر کشتی های کروز یا همان کشتی های تفریحی استانبول است. سفر بر روی دریای سیاه، مرمر و تنگه ی بسفر و برخورد خنکای باد و دیدن ماهیان زیبا، صحنه ای از بهشت را برای شما تداعی خواهد کرد. به شما اطمینان می دهیم تور کشتی استانبول هیچگاه از خاطرتان فراموش نخواهد شد. با گرفتن تور شما علاوه بر رقم زدن چنین لحظاتی برای خود، از کنار قلعه ها و آثار باستانی بسیار زیبا که در کنار سواحل ساخته شده، لذت می برید البته شکم گردی هایی را که می توانید بر روی عرشه کشتی انجام دهید را فراموش نکنیم.

با این که سفر به ترکیه و گرفتن تور در هر زمانی ممکن است اما توصیه ما فصل های بهار و تابستان است یعنی زمانی که آفتاب بیشتر بر روی زمین می تابد. در این موقع دیگر هیچ اتفاقی نظیر باران یا برف نمی تواند لحظات زیبای شما را خراب کند.

 

کشتی های ایرانی استانبول

معمولا تور های ارائه شده توسط شرکت های مجری ۴ الی ۵ ساعته هستند. شما همچنین در انتخاب خدماتی که می خواهید دریافت کنید، مختار هستید. کشتی سوداتور یکی از محبوب ترین کشتی های استانبول است و کشتی دیگر هم کشتی آرش است که از لحاظ هزینه متفاوت اند، طبیعتا خدمات متفاوتی نیز ارائه می دهند و شما با توجه به خدماتی که دریافت می کنید هزینه پرداخت می کنید؛ دو کشتی محبوب در استانبول:

– کشتی سوداتور

– کشتی آرش

 

قیمت تور کشتی استانبول


معمولا این تور ها به صورت عادی در شهر استانبول بین رنج قیمت ۲۰  تا ۹۰ دلار است که معادل۲۵۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. پس هنگام انتخاب شرح کامل هر توری را دقیق مطالعه کنید. اگر به دنبال این هستید که هزینه های سفر را کاهش بدید توصیه میکنیم همان تورهای ۲۰ دلاری رو رزرو کنید چراکه هم جشن داخل کشتی را خواهید داشت و هم پذیرایی. تفاوت کشتی های ۲۰ دلاری با ۸۰ دلاری در اجرای موزیک با خواننده های معروف ایرانیست.

 

انواع تور کشتی استانبول

همانگونه که در مطلب قبل ذکر کردیم تور کشتی استانبول معمولا در تنگه ی زیبای بسفر که محل اتصال دو دریای زیبای سیاه و مرمر است، برگزار می گردد. گردشگران به راحتی می توانند از طریق سایت گشتانواین تورها را رزرو کنند. شایان ذکر است که برخی از این تور ها توسط شرکت های خصوصی برگزار می شود که دارای موزیک زنده و شام بر روی کشتی است و از غروب تا ساعت 11 الی 1 شب متغیر است.

از انواع دیگر تور ها می توان به تور تنگه ی بسفر کوتاه مسیر و بلند مسیر اشاره کرد که از اسکله های امینونو، کاباتاش و بوستانچی یا کادیکوی حرکت میکنند. باید گفت این تور ها همه روزه از اوایل صبح تا اوایل شب و در ساعت های مختلف برنامه حرکت دارند و شما در هر زمان می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی گشتانو در جریان حرکت های آنها قرار گیرید.

از خدماتی که در اختیار گردشگران قرار می گیرد می توان به:

  1.     ۸ نوع پیش غذا
  2.     غذای اصلی
  3.     میوه
  4.     سالاد فصل
  5.     نوشیدنی
  6.     موزیک فارسی،آذری و ترکی
  7.     ورودیه و هزینه های کشتی
  8.     ترانسفر رفت و برگشت از هتل به اسکله (هتل های منطقه اروپایی)

 

غذا در کشتی های کروز استانبول

با توجه به طبع های مختلف مردم، غذا و نوع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با این که نوع غذا ها و خیلی جزئیات دیگر در توضیحات تور ها درج شده است، اما با این حال ما چند نمونه از غذاهایی را که به شما می دهند می گوییم به عنوان نمونه: غذاهای دریایی، فینگرفودها، غذاهای ترکیه ای، انواع کباب ها و فست فودها، غذاهای اروپایی و رژیمی. علاوه بر این غذا ها از شما با انواع دسرها، صبحانه ها، سالاد ها و میان وعده های شیک و خوشمزه پذیرایی می کنند.

 

برخی امکانات و تفریحات با تور گردشگری

با توجه به توری که برگزیدید، می توانید به تفریحاتی از جمله حمام آفتاب، شنا، موسیقی زنده، دیسکو، انواع نوشیدنی ها و غذاها، بازدید از مراکز خرید و دیدنی  … برخوردار شوید. گفتنی است این ها تنها بخشی از تفریحات به یاد ماندنی است شما می توانید در طول سفر از جزایر و سواحل بسیار زیبای استانبول نیز دیدن کنید. استانبول دارنده ی زیباترین سواحل دنیاست. چیزی که جدیدا در این تور ها طرفداران بسیاری پیدا کرده، کف پارتی است؛ که شاید از خود اسم آن بتوانید تصور کنید چه سرگرمی جالبی است!

 

ارسال نظر

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.