چگونه در خارج از کشور از سیکست ماشین اجاره کنیم؟

چگونه در خارج از کشور از سیکست ماشین اجاره کنیم؟

اجاره‌ خودرو در خارج گزینه‌ی خوبی برای لذت بردن از گردش به راه و رسم خودتان است. دلیل سفر شما هرچه باشد مهم نیست؛ از زدن به دل جاده‌های ایتالیا و یا فرانسه تا دیدن اماکن توریستی شهر پاریس و دیگر شهر های اروپا. به شما توصیه می‌کنیم این بار گزینه‌ی اجاره‌ ماشین را روی میز پیشنهادی‌ برنامه‌ی سفرتان بگذارید. مطمئن باشید تجربه‌ای متفاوت‌تر نسبت‌ به سفرهای قبل منتظرتان است.


اجاره‌ ماشین؛ راحت و مقرون به صرفه

قبل از اینکه به سراغ معرفی بخش اجاره‌ خودرو برویم، بهتر است درباره‌ی مزایای این ویژگی جدید دنیای گردشگری بدانیم؛ صرف هزینه‌ای کمتر نسبت به استفاده از سایر وسایل حمل و نقل عمومی کشورها، انعطاف پذیری در ساعات گشت و گذار، راحتی و مناسب بودن برای انواع سفرها (خانوادگی، دوستانه و کاری) از مزایا و ویژگی‌های آن است. تمایل گردشگران در استفاده از ماشین اجاره‌ای در سفرهای خارجی روز به روز بیشتر شده است. از طرف دیگر شرکت‌های خدماتی گردشگری با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر بخش‌های حمل و نقل عمومی، مشتریان بیشتری جذب می‌کنند.


قدم اول: تعیین زمان

اولین مرحله خیلی ساده است: شما می توانید با شماره دفتر سفر کار ایرانیان ، نماینده شرکت Sixt در ایران ، که بدون نیاز به کارت اعتباری در بیش از 105 کشور دنیا اقدام به اجاره خودرو می کند تماس بگیرید.و تاریخ مسافرت خود را به اپراتور مربوطه اعلام کنید.


قدم دوم: انتخاب ماشین

در قسمت هیجان انگیز اجاره‌ خودرو در خارج یعنی انتخاب مدل ماشین گزینه‌های زیادی پیش روی شماست؛ از مدل ماشین و قیمت اجاره گرفته تا کارخانه‌ی سازنده‌ و نوع دنده (اتوماتیک یا دستی).
اطلاعات دیگر این بخش شامل مقررات استفاده از ماشین، سن استفاده کننده یا راننده، ظرفیت، بیمه‌ی ماشین، مقررات سوخت و محل دقیق تحویل خودرو است. در صورت داشتن سوال در این زمینه، حتما با ما تماس بگیرید.


شرکت سفرکار ایرانیان

شرکت سفرکار ایرانیان (سهامی خاص) ثبت شده به شماره 530652 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با گرد هم آوردن تیمی از متخصصان اجرایی و IT با اخذ نمایندگی شرکت اجاره خودرو  SIXT INTERNATIONAL کشور آلمان ، سازوکار اجاره خودرو بدون راننده در خارج از کشور را فراهم نموده . این شرکت با انجام هماهنگی و رایزنی های فراوان توانسته ارائه تمامی خدمات شرکت SIXT INTERNATIONAL را بدون نیاز به کارت های اعتباری و هرگونه پرداخت در خارج از کشور برای ایرانیان فراهم سازد. شرکت اجاره خودرو SIXT INTERNATIONAL در سال 1912 در شهر مونیخ کشور آلمان و تنها با 3 خودرو آغاز به کار کرد. SIXT یکی از اولین و مهمترین شرکتهای اجاره خودرو بین المللی در جهان با بیش از 100 سال سابقه توانسته به شهرت و اعتبار جهانی به عنوان یک شرکت پیشگام در صنعت اجاره خودرو دست یابد. به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه ،  SIXT اولین وب سایت با قابلیت انجام رزرو از طریق سایت را راه اندازی نمود. امروزه شرکت SIXT در بیش از 105 کشور و 2200 ایستگاه در جهان و در اکثر شهرهای بزرگ ، فرودگاهها ، بندرها ، ایستگاههای قطار و مراکز توریستی و گردشگری به صورت بین المللی مشغول به ارائه خدمات به مشتریان خود میباشد. شرکت SIXT در سال 2012 یکصدمین سالگرد تاسیس خود را با حضور مدیران و نمایندگان شعبه های کشور مختلف در شهر مونیخ جشن گرفت. در برنامه توسعه شرکت سفرکار ایرانیان ، وب سایت تخصصی اجاره خودرو ، نرم افزارهای موبایل و نرم افزارهای ویژه همکاران تجاری ، این امکان را به مشتریان خواهند داد که درآینده ای نزدیک بدون نیاز به کارت اعتباری یا مراجعه و تنها باصرف زمانی کوتاه ، به سادگی در منزل یا در محل کار، در هرکجای دنیا که مایل باشند خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایند.

منبع: شرکت سفر کار ایرانیان

ارسال نظر

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.