تفریحات استانبول

این تفریحات استانبول از همه جذاب ترند!

این تفریحات استانبول از همه جذاب ترند!

اگه اهل مسافرت خارجی باشید احتمالا استانبول رو دیدید، شهری با تاریخ و قدمت زیاد و البته جاذبه های رنگارنگ  برای سلیقه های متفاوت؛ از پلاژ سوما در شمالی ترین نقطه استانبول تا تنگه بسفر و چشم انداز های فوقالعاده آنمی توان از استانبول گردی کرد.
با این همه زیبایی و فرصت کم مسافرت چطور از زمان استفاده کنیم، همراه گشتانو باشید تا با تفریحات استانبول آشنا شوید..

جزیره بیوک آدا

حتما در لیست جدابترین تفریحات استانبول جزیره زیبای بیوک آدا قرار دارد، جزیره زیبایی که طبق داستان های محلی محل تبعید شاهزاده ها و برخی زنان حرمسرای عثمانی ها بوده. جزیره ای زیبا که بیشتر شبیه تکه ای از بهشت است تا تبعیدگاه!!
برای دیدن بیوک آدا باید یک سفر دریایی یک ساعته رو تجربه کنید و بعد از رسیدن به جزیره میتونید برای گشت داخل جزیره از دوچرخه استفاده کنید و یا از کالسکه که هر کدوم جذابیت خودشون رو دارند. برای استفاده از دوچرخه باید از مغتزه های محلی دوچرخه کرایه کنید که معمولا ساعتی 20 لیر هزینه داره البته اگه زیاد با زبان ترکی یا انگلیسی آشنایی ندارید میتونید تور جزیره بیوک آدا رو تهیه کنید که تمام خدمات داخلش قرار گرفته.

برج گالا

برای یک چشم انداز زیبا از استانبول و گرفتن عکس سلفی با یکی از نمادهای استانبول برج گالا بهترین گزینه به حساب میاد، برجی که در محله ای به همین اسم قرار گرفته و یک چشم انداز خاص از دریای مرمره و بلندی های استانبول به شما هدیه میدهد. فراموش نکنید از پایین برج و هم از بالای برج عکس های سلفی زیبایی خواهید گرفت.

کشتی سواری در تنگه بسفر

بعد از یک گردش روزانه در استانبول و یا کامل شدن پروژه خرید و گشت و گذار مراکز خرید نوبت این که خستگی در کنید و از دنیای آبی استانبول که شامل تنگه بسفر و دریای مرمره میشه لذت ببرید تا تجربه تفریحات شبانه استانبول رو هم داشته باشید. این کشتی ها معمولا از ساعت عصر (حدود ساعت ۶) برنامه خود رو شروع میکنند و به سمت تنگه بسفر حرکت می کنند و مراسم جشن داخل کشتی را با اجرای خواننده های ایرانی و ترکی و عربی زیباتر میکنند. فراموش نکنید امکان رزرو آنلاین تور کشتی استانبول در گشتانو وجود داره.

خیابان گردی در خیابان استقلال

وقتی اسم خیابان استقلال باشد تصویر ذهنی تان از خیابان را باید تغییر دهید چون فقط یک خیابان ساده نیست. اینجا سرشار از انرژی و زندگیست با جو بی نظیر از توریست ها و کافه های شلوغ که بخشی از کافه ها تا کناره خیابان کشیده شده با موسیقی خیابانی از فرهنگ ها و زبان های مختلف از فارسی تا عربی، کردی و انگلیسی ، کوچه های دنجی که سنگ فرش ها و خانه های قدیمیش شمارا یاد کارت پستال ها خواهد انداخت البته ناگفته نماند مردم محلی همیشه در این کوچه های دنج از عاشق شدن میگویند!!
پس خیابان استقلال را در لیست تفریحات استانبول قرار دهید.

دلایل تفریحات شبانه استانبول

  • لذت خیابان‌گردی در زیباترین خیابان‌ ترکیه همراه با موسیقی خیابانی در خیابان استقلال
  • کشتی سواری در تنگه بسففر و تماشای نورپردازی های زیبای مسیر آبی
  • نشستن در کافه های مختلف با موزیک های پر انرژی!

ارسال نظر

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.