ترانسفر فرودگاه جدید استانبول

(0)
قیمت (به یورو) 35 
  • ترانسفر فرودگاهی
  • فارسی زبان
ترانسفر فرودگاه استانبول

توضیحات

رزرو ترانسفر فرودگاه جدید استانبول

در چند ماه گذشته مسافران زیادی درخواست ترانسفر فرودگاه جدید استانبول را داشتند چراکه پروازهای فرودگاه اتارک به فرودگاه جدید استانبول منتقل شد و علارقم اینکه فرودگاه جدید مجهز و پیشرفته است مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورد. گشتانو تصمیم گرفت تا این ترانسفر را نیز به خدمات خود اضافه کند.به گفته کارشناسان فرودگاه جدید بزرگترین فرودگاه دنیا محسوب می شود اما فاصله نسبتا زیاد آن با شهر کمی مشکل ساز شده و مسافران هزینه نسبتا زیادی برای ترانسفر باید پرداخت نمایند.

قیمت ترانسفر فرودگاه استانبول

قیمت ترانسفر فرودگاه استانبول با توجه به نوع خودرو ُ ساعت انجام ترانسفر (ساعت ۲۲ الی ۸ شامل افزایش قیمت می شود) و مناطق شهری استانبول که هتل مسافرین در آن واقع شده قابل تغییر خواهد بود. کمترین قیمت ترانسفر فرودگاه از ۳۵ یورو حدود ۲۳۰ لیر اغاز می شود که با افزایش تعداد مسافرین و استفاده از خودرو ۶ نفره به حدود ۴۰۰ لیر خواهد رسید.

 

رزرو ترانسفر فرودگاه جدید استانبول

گشتانو با فراهم کردن امکان رزرو ترانسفر فرودگاه جدید استانبول به صورت آنلاین دغدغه مسافرین ایرانی را برطرف کرده به طوری که کاربران با ثبت درخواست و اطلاعات خود از قبیل مشخصات محل اقامت در استانبول، نام سرگروه، تاریخ و ساعت پرواز و شماره پرواز می توانند کمتر از چند ساعت به پرواز اقدام به رزرو نمایند البته با توجه به اینکه در ایام پیک سفر ها ممکن است ظرفیت تکمیل شود توصیه میکنیم چند روز قبل از سفر رزرو ترانسفر را انجام دهید تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

 

فاصله فرودگاه جدید استانبول تا میدان تکسیم

فرودگاه جدید در منطقه آرناوت کوی قرار Arnavutköy گرفته این منطقه در شمال غربی استانبول و قسمت اروئایی واقع شد. برای محاسبه بهتر اگر میدان تکسیم را به عنوان مرکزی در نظر بگیریم که مقصد مسافران استانبول باشد فاصله فرودگاه جدید استانبول تا میدان تکسیم در حدود 45 دقیقه (40 کیلومتر) خواهد بود البته این زمان در ساعات خلوت شب به حدود 30 دقیقه نیز کاهش پیدا میکند. این مسافت در مقایسه با فرودگاه آتاترک حدود 10 دقیقه بیشتر شده.

 

نکات و مقررات مهم جهت رزرو سرویس ترانسفر فرودگاه جدید استانبول

  • ظرفیت : استاندارد ترانسفر اختصاصی در هر خودرو 3 نفر و هر نفر به همراه 1 عدد چمدان می باشد.
  • رزرو 6 ساعت قبل : رزرو حتما می بایست ۶ ساعت قبل از انجام ترانسفر انجام شده باشد.
  • فقط قسمت اروپایی شهر : این ترانسفر مخصوص هتل های بخش اروپایی استانبول می باشد.  Sultanhamet, Fatih, Old City, Laleli, Sirkeci, Taksim, Beyoglu, Gatata, Besiktas, Karakoy, Levent
  • زمانبندی مناسب: لطفا دقت نمایید که در پرواز های بین المللی حداقل می بایست 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید و همچنین پس از رسیدن به مقصد زمان خروج از هواپیما، قسمت کنترل پاسپورت و ویزا و تحویل بار حدود یک و نیم ساعت زمان خواهد برد، با توجه به این زمان و فاصله زمانی تا فرودگاه ساعت ترانسفر را مشخص نمایید.
  • لطفا دقت نمایید در صورت عدم حضور به موقع در مکان های مشخص شده مثلا لابی هتل گشتانو هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

 

 

لینک های مرتبط : ترانسفر فرودگاه استانبول


0 دیدگاه
  • Position
  • Comfort
  • Price
  • Quality

بارگذاری بیشتر نقدوبررسی